czwartek, 20 lutego 2014

Dla niepełnosprawnych

Jakiś czas temu miałam skomplikowaną operację kolana. Jestem w tym momencie właściwie w połowie unieruchomiona. Mimo że zdjęto mi już gips, noga nadal nie jest całkiem sprawna, więc nie mogę na nią stawać. Niemożność przemieszczania się o własnych siłach prędko zaczął mnie denerwować, dlatego też postanowiłam sprawić sobie wózek inwalidzki. Naturalnie jego kupienie to dość droga inwestycja, jednak okazało się, że wózek inwalidzki można wypożyczyć. I to wcale niedrogo. Fajne jest to, że można wypożyczyć wózek inwalidzki na jeden dzień, co może być przydatne dla osób, które chcą np. pomagać swoim nie do końca już sprawnym dziadkom i przewieźć ich gdzieś. Można też wypożyczyć tak zwane wózki aktywne, które umożliwiają niepełnosprawnym uprawiać różne rodzaje sportu. Jeśli jesteś zaciekawiona tym tematem, zerknij tutaj: PolySystem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz